یکی از هدف های تحول اداری در مدرسه شطرنج آریا ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری آن می باشد. سازو کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است که اطلاع رسانی مناسب به مراجعان در باره نحوه خدمت رسانی از طریق سایت ، سامانه تلگرامی در فضای مجازی و فرم های تکریم ارباب رجوع ؛ فاصله زمانی بین پرسش و پاسخ است که در اطلاع رسانی امری ضروری و مهم به شمار می رود. در بحث تحول اداری، طرح تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حقیقت هدف اصلی از تحول اداری، تکریم ارباب رجوع و تکریم هنرجویان و خانواده محترم آنان می باشد . موضوع رعایت کرامت انسانی از موضوعاتی است که چه در ابتدا ی اسلام و چه در حال حاضر مسئولین و مدیریت مدرسه تاکید دارند .با ایجاد سامانه انتقادات و شکایات و پیشنهادات و همچنین در اختیار قرار دادن فرم های تکریم ارباب رجوع هدف اینست :
1- شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع در صورت ارائه هرگونه شبه .
2- اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به هنرجویان .
3- بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات .
4- نظارت بر حسن رفتار کارکنان ، مدیریت و اساتید .
5- مشارکت والیدن و هنرجویان با ارائه پیشنهادها در ارائه فضای مناسب آموزشی و خدمات منوط به آن .
6- جلوگیری از هرگونه جو بدبینی و طرح شکایات نادرست و تنش زا .
7- پاسخ مسئولانه و مستند و مستدل به انتقادات و شکایت طرح شده در اسرع وقت و رفع عیوب موجود.
8- بکارگیری پیشنهادات سازنده و دعوت به کار از طراح پیشنهادات کاربردی .
9- ارائه بازخورد آماری این موضوعات در سیستم های اطلاع رسانی مدرسه .
آنچه مسلم است طرح تکریم و خدمت رسانی به شما عزیزان مورد توجه مدیریت مدرسه شطرنج آریا بوده است و اجرای این طرح موجب پویایی و رشد این مجموعه آموزشی خدمتگزار خواهد بود . خواهشمند است ما را یاری نمایید . بدهی است هر گونه درخواست و طرح شکایت و انتقادات از سوی شما همراهان گرامی بصورت محرمانه در نزد مدیریت باقی خواهد ماند .
سامانه تلگرامی انتقادات و پیشنهادات و طرح شکایات مدرسه شطرنج آریا
assistance_ariachess@